gbg, sallad, tårta, å snarkningar

goddagens!
ojoj, längesen sen sist känns det som...!
gårdagen blev en strosning på avenyn i Gbg med mamsen, ett möte, och en partajjkväll med Andreas, tommy, josef, Mille å T. Vi åt gott Italienskt och tog bland annat en sväng om på Port du Solei. hahah och OM den kvällen blev originell sen! yessss, men kul va det.
pga av att vissa snarkade nåt så DJÄVULSKT mycket så fick tre av oss inte särskilt mkt sömn. därför finns det en känsla av fatigue idag men absolut ingen fara på taket! jag e fit for fight och tänker stanna så=)
iofs e jag ledig ikväll pga att pappa fyller 60 så det e skönt! om en jobbkväll hägrade skulle jag kanske känna mig liiite mer sliten. man vet ju aldrig.

nu har vi ätit världens godaste sallad och snart väntar tårta. mamma har laddat upp med allt möjligt gott. ska gå å ta lite kort. så i'll be back!

pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0