en mamma som en mamma

Tog en underbar långprommis med mamma på förmiddagen. skönt värre.
Vi e himlans bra, mamma å jag. älskar henne utöver allt annat! hon finns alltid där. vi e bra vänner men hon släpper aldrig sin "mammaroll" vilket jag älskar.
En mamma ska va en mamma. Vi pratar om allt, jag kan säga vad som helst till henne osv men hon är även min förebild, min mamma. hon e så mkt mer än en kompis.
Endel mammor försöker bli kompisar med sina döttrar så mkt att dom glömmer av mammarollen. dom går liksom ner ett snäpp kan jag tycka... vet inte om ni förstår vad jag menar men.. a, det menar jag iaf=)

Det är lite extra skönt å ha henne där när man känner sig väldigt ensam. jag e inne i nåt nu där jag känner mig ensammast i världen..... det e jättejobbigt å tar mkt på krafterna så då e en mamma som min mamma ännu bättre än världens bästa.

Hon e underbar hon. Och snygg som få!

älskar dig mommy=)

Nu ska jag dricka ett glas fyllt med is & Pepsi Max, idag blev det orange sugrör.


Massa kramar å allt gott till alla braiga mammor där ute.


Kommentarer
Postat av: Myran

Love you! <3 mamma är bäst! + pepsi max!

2010-08-15 @ 06:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0