Darn cd!

varför kom människan på ett bättre sätt att förvara musik, dokument och andra filer än på en CD-skiva??
Jo, för att CD-skivor kommer bort!!
den här dagen har varit bra. jag har fått mina firmapapper organiserade, fakturor utskrivna, jag har beställt nya Aloe vera produkter till ett kommande Aloe vera party om ca två veckor, jag har sorterat lite här & där.
I've got a long way to go om jag vill leva ett bra organiserat liv men I'm getting there!
DOCK, vilken vändning dagen fick! jag skulle precis ut å ta den där löpturen mellan regnskurarna men först bara dubbelkolla med bossen om att jag kunde skriva ut en ny cd till en grej senare idag. Men nej, ack så tokigt det blev; Missförstånd Allan mellan mej å chefen för han har inte kvar den. ATTANS!
Jag letar febrilt men vet någonstans innerst inne att den inte e hemma. den e på jobbet. VAR på jobbet? - det e en annan fråga...
till råga på allt efter en stund misär bestämmer jag mig för den där förbaskade turen på mina apostlahästar ändå. här får jag ju inget förbränt! men ne, då börjar det ööööösa ner!
Så, jag gör mig en Kaffelatte och skriver ett inlägg. Trogen värre till den här bloggen vill jag säga!

det blir en tidig tur in till jobbet för å göra om hela cd'n från scratch. denna gång ska ajg ha både usb-minne och ipod beredd!


so long raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0