Dag ono (1)

Wooow! jag har gjort min momsdeklaration! weeei=) svin stolt. har även gjort annat pappersarbete, ärenden på stan och jobbat. :)
tog det lite lugnt med träning idag pga av att jag e heeeeelt slut. jättetrött i kroppen. men det är väl bara med sin rätt så som jag har hållt på det sista.

imorgon blir det lunchcombat på Studio Aktiv klockan 12.00. join me!!! kommer bli grymt skoj!! ska köra skiten ur oss minsann=) hoppas på en bra kul skara av intressanta människor=)

Kom även ihåg att boka en plats för chairdancen på onsdag kl 18.00. det börjar redan ta slut med spots.

frukost -Bovete gröt m lingon & mjölk
lunch - linssoppa
mellis - protein shake
kvällis - N D's smoothie och en smörgås

träning - 40 min kondition på crosstrainern och löpbandet,
insida och utsida lår
snabb stretch


massa kramar å god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0