brudar, Skärp er!

Asså, jag börjar tappa hoppet på människan...
Så folk beter sig! å främst tänker jag faktiskt på tjejer just nu.
Fine att killar beter sig som värsta svinen, playar 17 tjejer i veckan osv.. men VEM tillåter det??
Jo, Tjejer! Ni, chicks, brudar, flickor, chicas, mamacitas

Jag jobbar i brancher där jag har fått se både det ena och det andra men att se när tjejer särar på benen Bokstavligt talat, ja, bokstavligt talat e bara motbjudande.
Då e ju nästa fråga... hur f-n kan killar vilja ha sådana lätta brudar?? om en så bara för en natt, eller aa, va vet jag, men det går emot allt förstånd. Om dom inte bryr sig eller vet om hur dessa brudar beter sig, så borde dom väl åtminstone vara lite rädda för sjukdommar huh?

Jag e allt för att tjejer borde få ta för sig och det där med att killar kallas players å tjejjer horor när det gör samma sak köper jag inte. MEN de brudar jag snackar om.., Fy faaan
det e så smaklöst å killarna e väl inte särskilt mkt bättre dom.. tar allt vad dom får å sen spyr galla över bruden så fort hon e borta.

aae... brudar... Skärp er! å killar, använd hjärnan.



Kommentarer
Postat av: Robert N

Tjejen bakom busskuren blev ju faktiskt våldtagen

2010-08-17 @ 16:21:39
Postat av: Elina

jag syftade inte på någon speciell tjej eller nån specifik händelse. har ingen aning om vilken händelse du syftar på med jag beklagar hemskt å hennes vägnar. sånt måste vi jobba för att få stop på!

2010-08-17 @ 18:54:03
Postat av: Robert N

http://www.bt.se/nyheter/boras/har-valdtogs-18-aringen-helt-oppet(2061839).gm

2010-08-17 @ 23:30:28
Postat av: Elina

jag har genast redigerat inlägget. återigen - jag hade ingen aning om att det hade hänt, om jag visste det skulle jag aldrig tagit det som ett dåligt exempel på nåt annat.

Mina tankar är hos flickan och familjen. fy fan för killarna! fy fan

2010-08-18 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0