blött å hipsters!

va precis ute i skogen å sprang en runda.
riktigt trevligt! mamma gick å pappa å jag sprang. blev fyra varv vilket ungefärligen e 5.7 km så det va godkänt.
men det regnade ju lite. vilket bara e skönt när man springer. dock det sista varvet öppnade himlen sig tooootalt å jag såg ut som en dränkt katt. ni vet när det droppar från ansiktet, håret e värre än i duschen å min ganska så ljusa gråa tisha förvandlades till en het mörkgrå nyans. ja, döm själva=)


syns kanske inte så mkt eftersom jag e dyngsur men jag garanterar tvivlande läsare..:
-Jag va blöt!

TIPS!
Jag va tidigare en snabbis på Coop Forum å handlade lite mat men tänk vad man kan hitta,
Dom säljer just nu ut underkläder av Pierre Robert. Bra kvalle kan jag intyga!
Jag fick med mig ett par hipsters hem för endast 44.50 riksdaler. jättesköna, bra passform & snygga dessutom!
Dom hade även boxer-varianter och linnen. underbart att sova i.

Kanske får bli en tripp till å inhandla några andra färger. har jag sagt att jag e underklädestokig?
Jag kan säga det nu annars... -Jag e underklädestokig!
man kan AAAAAAldrig få för mkt underkläder.

ikväll blir det jobb bakom baren. ska du ut??

ttys! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0