bättre? sämre?

Hej! så idag var det lunchcombat på schemat. det kändes att jag har varit golvad i två dagar så det va lite skönt att det endast var 45 minuter. efter det blev det en stunds dansande. det e så otroligt befriande!
Hann ta en lunch med underbara Malin oxå innan jobbet kallade vid fyra.
imorgon blir det Chair dance vid 18.00. Alla ni är hjärtligt välkomna! det kommer bli roligt, svettigt och underhållande pass så passa på å titta in! :-) tror jag kör combaten före oxå om jag mår bra. eller en löptur å morgonen.

Imorgon tänkte jag jämföra för och nackdelar med Intervall vs långdistans träning.
remember to tune in!
sen får jag väl ta tag i den där jäkla deklarationen med... gaaah va jag våndas! läskigt...

här kommer en grym låt att somna till.

http://www.youtube.com/watch?v=HH7WXlf9WLk

god natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0