5 till

kommer ni ihåg vad jag skrev för några dagar sen? om att man ALLTID orkar mer än vad man tror.
om du tex e ute å springer, du e trött, du ser målet, du spurtar - du e i mål! någon säger till dig att du har en kilometer kvar. du trodde du va helt slut när du sprang över mållinjen men jag lovar att du klarar den där extra kilometern.
exakt samma sak e det med styrketräning. om inte tydligare. Jag tränade precis nu före jobbet & jag har faktiskt inte tränat just styrketräning på ett litet tag så jag tänkte ta det lite lugnare, få igång cirkulationen å känna efter hur kroppen reagerar. har ingen dirket energi idag å känner mig lite hängig fortfarande.

men så ställer sig underbara chefen Mattias jämte mig när jag kör som bäst. har kört 13 rep å har typ 2kvar.
tänker inte så mkt på det utan räknar mest ner liksom. men så säger han bara..; 5 TILL
jag väcks lite å kör just 5 till. utan större prolle heller faktiskt.

Just detta ser jag ganska mkt av. Ja, alla vi i branchen ser nog en hel del av detta. Många slutar innan dom ens e trötta. så nästa gång.. pressa dig lite! det gör ju inget om du tar i lite xtra. du kommer bara få lite mer träningsvärk om ens det men främst snabbare och bättre resultat av din träning!
Det ska iaf Jag tänka på. lätt å glömma bort sig själv å se andra juh. men nepp!

ttys
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0